1. Úvod
Internetový obchod manofar.sk spravuje spoločnosť Herbamedis LTD, Ireland, ďalej ako poskytovateľ. Používateľ je osoba, ktorá používa náš systém, tj. zákazník v online obchode, ďalej ako zákazník. Všeobecné obchodné podmienky upravujú činnosť internetového obchodu manofar.sk práva zákazníka a obchodný vzťah medzi poskytovateľom a zákazníkom.
2. Objednávka
Zákazník obdrží potvrdenie objednávky do svojho e-mailu alebo na svoj mobilný telefón prostredníctvom SMS do jednej hodiny od podania objednávky. Prípadné zrušenie objednávky môže zákazník oznámiť na e-mailovú adresu poskytovateľa info@manofar.sk do dvoch hodín od zadania objednávky. Pokiaľ zákazník nezruší objednávku v dohodnutom čase, má sa za to, že zmluva o kúpe výrobkov medzi zákazníkom a poskytovateľom je neodvolateľne uzavretá. Zmluva (objednávka) je uložená v elektronickej forme na serveri poskytovateľa a zákazníkovi je dostupný na požiadanie e-mailom na adresu poskytovateľa info@manofar.sk.
3. Dátum dodania a doručenia
Poskytovateľ tovaru v dohodnutom čase zabalí a odošle balík. Ak je objednávka odoslaná v pracovný deň do 11 hodiny, poskytovateľ odosiela zásielku v ten istý deň. Ak je objednávka odoslaná po 11 hodine, poskytovateľ odošle zásielku nasledujúci pracovný deň. Zásielka obvykle prichádza v nasledujúci pracovný deň po odoslaní zásielky. Partnerom dodávky balíkov je GLS (General Logistics System). Spoločnosť GLS prevádza doručenie denne od pondelka do piatku od 8:00 do 16:00 hod.. Oficiálny termín dodania, ktorý spoločnosť GLS zaručuje, sú 3 dni.
4. Dodávka prostredníctvom GLS?
Pri objednávaní dostanete na e-mail číslo zásielky GLS, ktoré vám umožní sledovať stav zásielky na webovej stránke GLS. Toto číslo môžete použiť aj na zmenu času a adresy doručenia.
V deň doručenia vám GLS kuriér zavolá. Spoločnosť GLS doručuje denne na vybranú adresu od pondelka do piatku od 8:00 do 16:00. V prípade neúspešného doručenia zanechá vám GLS správu o došlej zásielke.
Ak zákazník nevyzdvihne zásielku do štyroch dní od objednávky, musí bezodkladne informovať poskytovateľa. V prípade dobierky neúčtuje GLS žiadnu províziu. Zákazník môže dobierku zaplatiť kuriérovi GLS v hotovosti alebo kreditnou/debetnou kartou.
5. Dodávka prostredníctvom balíkomatov a zasialkoveň (Parcel shops)
Zásielkovňa GLS a balíkomaty sú výborným riešením pre zákazníkov, ktorí si želajú úplnú diskrétnosť pri vyzdvihovaní, pretože slúžia ako šikovné miesta na prevzatie zásielky. Zásielkovne GLS majú dlhú pracovnú dobu a balíkomaty GLS sú k dispozícii 24 hodín denne. Platenie na balíkomatoch je možné kreditnou kartou a platenie v zásielkovniach kreditnou kartou alebo hotovosťou.
Viac o balíkomatoch a zásielkovniach a ich zoznam si môžete prezrieť
TU.
V prípade, že si prajete, aby sme vám výrobok doručili na vašu adresu, môžete si na webe GLS vybrať aj zásielkovňu alebo balíkomat, kde si balíček sami vyzdvihnete. Všetko, čo potrebujete napísať do poľa s informáciami o doručení je vaše meno a priezvisko a adresu vybranej zásielkovne alebo zvoleného balíkomatu. Balíček vás bude čakať na stanovenej, dohodnutej zásielkovni počas 7 dní.
6. Cena dopravy
Spoločnosť GLS (General Logistics Systems) je zmluvným partnerom dodávok. Dodacia cena je 5,00 €. Pri nákupe nad 120 € je poštovné bezplatné. V prípade dobierky GLS neúčtuje žiadnu províziu. Zákazník môže zaplatiť kuriérovi GLS na základe dobierky v hotovosti alebo kreditnou kartou/debetnou kartou.
7. Platba
Okrem platby cez paypal ponúkame aj platbu pri prevzatí.
• V prípade platby pri prevzatí dodávateľ odošle zásielku doporučenou poštou na dobierku. Platba ceny balíka a ceny za prepravu sa uskutoční pri vyzdvihnutí balíka na pošte alebo na adrese zákazníka.
• Tretí spôsob platby je prostredníctvom platobných kariet PayPal. PayPal je interná platobná metóda pre karty VISA, Mastercard alebo iné kreditné karty, ktorá poskytuje zákazníkovi 100% istotu.
8. Zrušenie objednávky
Prípadné zrušenie objednávky môže zákazník oznámiť do dvoch hodín na e-mailovú adresu. Ak objednávateľ nezruší objednávku v dohodnutom čase, má sa za to, že je zmluva o kúpe tovaru medzi zákazníkom a poskytovateľom nevratne uzavretá. Zmluva (objednávka) je uložená v elektronickej podobe na serveri poskytovateľa a zákazníkovi je k dispozícii na požiadanie poskytovateľa e-mailom na adresu info@manofar.sk.
9. Právo odstúpiť od nákupu na vrátenie tovaru
Záručné podmienky pre tovar z internetového obchodu sú v súlade so zákonom o ochrane spotrebiteľa.
Podľa tohto zákona je zákazník oprávnený oznámiť poskytovateľovi, že odstúpi od zmluvy do 14 dní od doručenia tovaru. V tom prípade nie je potrebné uviesť dôvody. Zákazník sa zároveň zaväzuje, že prijatý tovar pošle na adresu poskytovateľa nepoškodený a nezmenený (ako v prípade prijatia tovaru) najneskôr do 30 dní od oznámenia o odstúpení od zmluvy. Vrátenie prijatého tovaru poskytovateľovi do 14 dní od prevzatia tovaru bez oznámenia o odstúpení od zmluvy sa považuje za oznámenie o odstúpení od zmluvy. Cena tovaru a prípadné dodatočné platby sú v plnej výške vrátené poskytovateľom do 30 dní od doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy.
10. Záruka na vrátenie peňazí zo strany poskytovateľa.
Poskytovateľ ponúka záruku vrátenia peňazí, ak zákazník s už používaným tovarom nie je spokojný. Záruka sa uplatní jednoducho, diskrétne a bez zbytočných otázok. Všetko, čo zákazník musí urobiť v tomto prípade, je do 30 dní od nákupu oznámit predávajúcemu reklamáciu e-mailom na info@manofar.sk a súčasne vrátiť zakúpený tovar s maximálne 2 chýbajúcimi injekčnými liekovkami na vlastné náklady. Cena tovaru bude vrátená v plnej výške.
11. Ceny
Ceny produktov sú v eurách. Ponuka je platná až do vypredania zásob.
12. Odmietnutie zodpovednosti
Údaje, ktoré sú publikované na webovej stránke manofar.sk, sú len pre všeobecné informácie a nemôžu nahradiť návštevu vášho lekára. Ak si myslíte, že potrebujete lekársku pomoc, kontaktujte svojho lekára alebo príslušného poskytovateľa zdravotnej starostlivosti.
Poskytovateľ nezodpovedá za informácie v hodnoteniach, ktoré sú individuálnymi názormi jednotlivcov, a nie je zodpovedný za to, čo vyplýva z informácií v hodnotení. Poskytovateľ si vyhradzuje právo zmeniť zmluvné podmienky kedykoľvek a akýmkoľvek spôsobom bez ohľadu na dôvod a bez predchádzajúceho upozornenia.
13. Ochrana osobných údajov
Poskytovateľ sa zaväzuje trvale chrániť všetky osobné údaje zákazníka v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov. Poskytovateľ používa osobné údaje výlučne pre účely vyplnenia objednávky (zasielanie informačných materiálov, ponúk, účteniek) a inú potrebnú komunikáciu. V každom prípade informácie o zákazníkoch nebudú odovzdané neoprávneným osobám.
14. Sťažnosti a spory
Poskytovateľ je v súlade s platnou legislatívou na ochranu spotrebiteľa povinný zaviesť účinný systém pre vybavovanie sťažností. V prípade problémov môže zákazník kontaktovať poskytovateľa telefonicky, e-mailom alebo písomne na adresu spoločnosti. Poskytovateľ potvrdí príjem sťažnosti do piatich pracovných dní a oznámi zákazníkovi ďalší postup pri vybavovaní sťažnosti. Poskytovateľ súhlasí s tým, že sa prípadné spory pokúsi vyriešiť, ako len to bude v jeho silách, vzájomnou dohodou.
Herbamedis Ltd
Ireland
Company nr.: 603523
IBAN: IE46 CPAY 9911 9996 4000 16
SWIFT: CPAYIE2D
E-mail: info@manofar.sk